Proč by i vaše firma měla mít webové stránky

Publikováno: 17. 02. 2021

Říká se, že kdo dnes není na internetu, jako by nebyl. A pro firemní podnikání to platí dvojnásob. A to i ve chvíli, kdy působíte v tzv. kontaktním oboru (řemeslné služby, kosmetika, kadeřnictví atd.). Jde samozřejmě o vaši prezentaci, ovšem ve hře je i něco jiného.

ilustrace nabídka

Prozraďte, co nabízíte

Na prvním dojmu záleží. Právě proto si na sebe k pohovoru bereme to nejlepší oblečení – víme, že úsudek si náš budoucí zaměstnavatel často udělá ještě dříve, než poprvé otevřeme ústa. A firemní weby pracují na identickém principu. Hodně totiž dokáží vypovědět o nabízené kvalitě našich služeb. Internetové stránky s hrubkami, nepřehledným strukturováním a dalšími chybami případné zájemce spíše odradí. A to byste zcela jistě nechtěli.

Kvalitní web vám dokáže vydělat peníze

Z výše uvedeného vyplývá jediné. Pokud internetové stránky nemáte nebo jejich tvorbu svěříte nezkušenému freelancerovi či studentovi, v konečném důsledku vždycky proděláte. Stačí si jen spočítat zisk na ušlých zakázkách. Podle průzkumů se mohou v některých odvětvích pohybovat zisky z on-line prostředí i na hranici 60 %. A to rozhodně není zanedbatelné číslo.

ilustrace-peníze

Webové stránky pro firmu by proto vždy měl vytvářet profesionál, který ví, na jaké prouživatelsky přívětivé aspekty se zaměřit, ale zároveň přitom neopomene ani SEO a umístění vaší firemní prezentace ve vyhledávačích.

Kolik času na první dojem máte? Opravdové minimum

Ale podívejme se na další číslo: 7 vteřin. Ano, přesně tento čas rozhodne o tom, zda se u vás nový návštěvník zdrží nebo se vydá hledat pomoc ke konkurenci. Jestliže se během tohoto času nedozví, co nabízíte a jaké výhody máte připraveny právě pro něj, pak jste ho s velkou pravděpodobností definitivně ztratili.


Články, které vás mohou také zajímat